مجموعه ما یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، به همین جهت حتی الامکان تحویل کارها با پیک انجام میشود، مگر در موارد خاص و در صورت لزوم با هماهنگی قبلی با شماره واتساپ مجموعه، امکان تحویل کار در محدوده (تهران، انتهای خیابان اشرفی اصفهانی شمال، سیمون بولیوار) امکانپذیر میباشد.

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل ارسال ، تاریخ و نحوه تحویل متفاوت است ولی بطور کلی اگر کالایی موجود باشد در تهران یک الی دو روزه و به شهرستان، بعد از سه تا پنج روز کاری میرسد، و برای کالاهای ناموجودی که امکان ثبت سفارش دارند، ۷ تا ۱۰ روزِ کاری برای ساخت کارها زمان نیاز هست.

بله ،در صورتی که در قسمت توضیحات کالا عبارت «قابل سفارش … » نوشته شده باشد، امکان ثبت سفارش هست، با در نظر گرفتن این نکته که در مورد سنگهای بکار رفته طبیعی در کالاها ، احتمالا هیچ دو سنگی کاملا شبیه به هم نخواهند بود.

بله، امکان طراحی مختص شما نیز فراهم است، برای این منظور لطفا از طریق دکمه پشتیبانی با واحد پشتیبانی رتباط برقرار نموده و درخواست خود را مطرح کنید. در صورت امکان ، پروسه طراحی و ساخت بعد از ثبت سفارش با راهنمایی بخش پشتیبانی، انجام میگردد و در طول پروسه جهت تایید نهایی طراحی، اقدامات و هماهنگی های لازم با شما صورت میپذیرد.

خیر، به منظور تسریع فرآیند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش ، مشتریان محترم باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از تهران “پس از تحویل به پست”، بر اساس محدوده جغرافیایی از ۲۴ تا ۷۲ ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به حجم خدمات پستی مشخص است و بستگی به منطقه پستی و مامور توزیع دارد، اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.